RSS Feeds

Sabtu, 7 Mac 2009

Ahlan Wasahlan ila Riyadh

kami sampai di bumi Riyadh pada pukul 6.10 petang khamis 5 mac 2009,setelah 8jam berada dipesawat sv837 Saudi Arabian. saya bersama 2 rakan yang lain telah bertungkus lumus membuat urusan di kedutaan Arab Saudi sejak beberapa bulan yang sudah.

al-Hamdulillah segala-galanya telah selesai dengan bantuan ramai pihak. hari ini kami akan mendaftarkan diri sebagai seorang pelajar baru di Universiti Malik Saud insyaallah. cuaca agak sejuk dan telah terubat jugak kerinduan saya untuk merasai suhu cuaca seperti ini. Semalam beberapa sahabat menghubungi bertanya khabar dan mengucapkan tahniah, terima kasih kepada semua teman-teman yang memberikan sokongan dan semangat.

Kepada ust Ahmad Fauzi dan ust Arif semoga kalian membantu saya yang kerdil ini untuk terus hidup sebagai penuntut ilmu syarie. Dengan kehadiran teman-teman di sisi semoga semangat ukhuwwah dan menuntut ilmu terus membara disanubari insyaallah.
Kepada abang Raznan sekeluarga, kami ucapkan terima kasih tidak terhingga kerana sudi menjemput kami sebagai tetamu selama 2 hari di rumahnya yang indah dengan kawalan ketat pihak keselamatan polis Riyadh. Semoga hidangan enak yang kami rasai akan kami rasai lagi pada masa akan datang. Terima kasih dan semoga Allah memberkati kalian.

Esok akan saya lalui semula kehidupan baru sebagai seorang penuntut setelah 5 bulan belajar bekerja di Mediu dan Akademi Insan. Semoga suasana baru ini memberikan manfaat yang lebih banyak kepada diri saya khasnya. Semoga Allah merahmati dan memberikan taufiq yang berterusan. amin

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...