RSS Feeds

Isnin, 28 Mac 2011

Apa Yang Syiah Mahukan Melalui Demontrasi?

Demontrasi di London oleh syiah menuduh Raja dan Mufti Saudi sebagai terorist


Sesiapa yang menyangka bahawa syiah ini adalah golongan yang baik dan sentiasa melakukan keamanan, marilah lihat reality mereka yang sebenarnya. Mereka ini adalah sepupu sepapat dengan bangsa yahudi. Sebab itu tidak hairan jika ulama menyenaraikan banyak persamaan diantara golongan yahudi dan syiah ini. Insyaallah saya akan menyenaraikannya dalam edisi yang lain. Golongan syiahlah yang sering menyerang umat islam Saudi kerana kecintaan mereka dan kefahaman mereka kepada sunnah Nabi. Justeru pelbagai tuduhan dan kejian ditujukan kepada umat islam Saudi seperti wahabisme, terorisme,ulama jumud dan lain-lain lagi ungkapan buruk.

menggunakan slogan laknat dan kutukan



Lihatlah apa yang mereka ini tuntut? Sanggup meminta agar Saudi menyerahkan pentadbiran 2 tanah suci Haramain kepada U.N! Demi kemaslahatan mereka yang sering bersekongkong dengan yahudi maka apapun mereka sanggup gadaikan. Mari lihat gambar-gambar ini yang secara jelas menghina ulama ahli sunnah Mufti besar kerajaan Arab Saudi Syeikh Abdul Aziz Ali Syeikh. Bahkan lebih teruk, mereka sanggup melaknat para sahabat Nabi Muhammad Alaihissolatu wassalam.


Memijak dan menghina Mufti dan ulama besar


Justeru tidak hairanlah jika sebenarnya gerakan pembaharuan yang kononnya berlaku di Bahrain sebenarnya adalah atas dokongan dan sokongan Iran. Satu bangsa penyembah api (majusi) yang menyimpan dendam berkekalan kepada agama islam yang suci ini serta sesiapa sahaja yang mempertahankan kesuciannya. Lihatlah apa yang mereka lakukan kepada seorang ulama india terkenal syeikh Ihsan Ilahi Zahir yang akhirnya dibunuh oleh mereka.


Menyamakan Umar al-Khattab, Muawiyah & Abu Sufian dalam katogeri Iblis dan Namrud


Inikah golongan yang kononnya mencintai keluarga nabi? Sanggup menghina keluarga nabi dan isteri-isteri nabi? Inikah golongan yang kononnya ingin memartabatkan sayyidan Ali sebagai Khalifah selepas kewafatan Nabi? Sedangkan Ali Bin Abi Tolib sendiri sudah membai'ah Abu Bakar sebagai khalifah! Semua sahabat sepakat melantik Abu Bakar sebagai Khalifah selepas nabi. Syiah sanggup mendewa-dewakan Abu Lukluah al-majusi si pembunuh Khalifah Umar al-Khattab? Dimanakah akal orang-orang yang masih terpedaya dengan pelbagai kejahilan dan kesesatan mereka yang sudah terang lagi bersuluh?



Ya, mereka mahu menawan Bahrain, sepertimana mereka telah berjaya mengawal dan mengatur politik Lubnan. Kerajaan dalam kerajaan di lubnan telah menyebabkan ahli sunnah di Lubnan bangkit supaya digugurkan senjata dan kekuatan hizbullah dalam Negara Lubnan! Mereka sudah punya pangkalan di Yaman dengan gerakan Haushiyyin disempadan Arab Saudi. Iraq sudah dikawal oleh mereka! Maka tumpuan mereka ialah merampas Arab saudi yang merupakan tempat ibadah umat islam. Sumber Minyak paling besar di dunia!



Negara-negara teluk yang menghantar tentera bagi membantu kerajaan Bahrain mengawal kejahatan puak-puak syiah ini dianggap oleh Iran sebagai penjajah? Sedangkan ianya adalah atas permintaan kerajaan Bahrain! Faisal Tehrani (Irani) yang kononnya tidak pro syiah itu telah membawa gambar-gambar yang tidak bersumber, kononnya tentera Saudi di Bahrain telah melakukan kekejaman. Haah, benarkah tentera yang melakukannya? Ataupun disebabkan kelam kabut demontrasi maka akhirnya berlaku insiden yang tidak diingini. Sedangkan diketahui bahawa golongan pendemo di Bahrain telah menggunakan senjata dan kekerasan serta mengungut orang-orang awam khususnya ahli sunnah. Tiba-tiba kecederaan itu dituduh berpunca daripada penyeksaan dan kekerasan tentera Saudi di Bahrain yang mengawal keselamatan.


Kononnya menuntut hak & keamanan! Bahkan merekalah Terosist sebenar.


Wahai syiah! Kami tahu tarikh dan sejarah kejahatan kamu! Wahai syiah! Janganlah berselindung disebalik kecintaan kepada keluarga Nabi yang dibuat-buat maka kamu mahu menyesatkan umat Muhammad! Golongan sunni sebenarnya merekalah yang benar-benar mencintai nabi dan ahli keluarganya. Bukan kamu wahai pembohong, pengkhianat, dan penyesat ummat! Sanggupnya kamu menyamakan Umar al-Khattab, Muawaiyyah dan Abu Sufian setaraf dengan iblis? Bukankah mereka sahabat-sahabat yang dikasihi nabi? Sanggupnya anda menyatakan bahawa ibu kami, Aisyah binti Abu Bakar as-Siddiq sebagai penzina! Sedangkan beliau adalah orang yang paling dicintai oleh nabi. Isteri kepada Nabi junjungan di dunia dan akhirat! Sedarlah bahawa anda berada dalam kesesatan selagi anda tidak berpegang dengan al-kitab dan sunnah mengikut acuan dan pemahaman salaf.

Sumber gambar:

http://www.alnarges.com/vb/t51357/


2 comments:

KamiLin berkata...

الشعب يريد إسقاط الشيعة!

Ummu Nabil berkata...

syukran ustaz, sgt berilmiah, kesedaran & semangat yg sepatutnya ada pd setiap muslim memelihara Islam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...